الثلاثاء، 24 يونيو 2008




يااااااااااااااااااااااااااااااااااااه .....أخيرااااااااااااا....... لالالالالالا.... بجد..... مش معقوله. أنا خلصت ا م ت ح ا ن ا ت............. حد يكب فى وشى جردل ميه سقعانه , او يضربنى ضربه جامده على قفايا, حد يشيل الغطا... ويقولى لسه نايمه...... عندك امتحانات....... نايمه بقاللك خمس ساعات...... وما فتحتيش الكتاب ولا تعرفى فيه كلمه...... ولا كنتى بتروحى المدعئوه الكليه..... لا والله كنت بروح كل اسبوع مره....... وفتحت فى كل كتاب صفحه,,,, حد يضربنى بالجزمه الجديده اللى اشترتها........ ويقولى فوقى يا مقصوفه الرقبه....... انتى فاكره انك اخدت ا الا .جازه....... وهتبقى رايقه ومرتاحه....... وهتبقى غير كل اجازه........ اوعك تصدقى نفسك......... يحرقك ويحرق اجازتك. ........................... ... .. .... .. ..... يا اما, ايه النفس الشريره اللى قاعده بتكلمنى دى........أيتها النفس الجميله الخيره..... تعالى واتمخطرى.... قوللى هتتغيرى . (. النفس الخيره ) .... طيب يا ستى بما انك خلصتى........ الا قوللى انتى متاكده انك خلصتى فعلاا فعلاا... يعنى تكونيش....( انا)...... ايه ايه انتى بتكلمى واحده هبله..... دا انا خلصت سنه اولى جامعه & ان شا ء لله&( النفس الخيره)........ بعين ونص كدا....... وبتقولى...... يا نونا.( انا) اه يا اختى ونص.( النفس الخيره) اوعى تكونى عملتى زى التيرم الاول.( انا) انتى هتسيحلى ولا ايه...... وبعدين التيرم الاول حطيت ماده مكان ماده, ووالله دى الماده الوحيده اللى جبت فيه جيدا جدا والباقى كله جيد.( النفس الخيره) المره اللى فاتت حطيت ماده مكان ماده...... المره دى يا خوفى تكونى نسيتى ماده. ا( انا).......... يا نهار....... بجميع الالوان. اغرررررررربى عن وجهى, والا سأقطعك اربا اربا, اربه تلو الاربه. اه يا زمن من غير وشوش... اتلخبطت فيك النفوس, الخير بقى شرير.... والشرير بقى وحش كبير..... وبعدين يا بت حنين.. اه اه لسه. ايتها النفس المتفائله...... اطلب منك المساعده. ردت عليا واحده صوتها..... مش هوصفه........ علشان انا لسه مخلصه امتحانات ,ومش عايزه اخد سيئات..... النفس التى طلبت منها المساعده.... غير متاحه حاليا. .......... .. وانا قاعده بكلم النفوس دى كلها. اختى قاللتى . حنين........ قومى صلى وادعيلى عندى كمياء يا رب يخلليك................................ ( انا) طيب........ بس قوللى...... انا صحيح خلصت امتحانات....... ( اختى) قاللتى يا لهوى هو انتى لسه بتخرفى من الامتحانات. ( انا) يعنى ........ خلصت. طيب خدى يا اختى القصيده التخريفيه دى من اختك المخرفه لا يهمك الكمياء فهى مادة لا تزعج الفهماء................. متنوعة فى ابو ابها بتنوع الاشياء . يحتاج من يزاكرها بجد وعناء فكونى انتى صاحبة النجاح .. وامضى وسيرى حتى الانتهاء . بفهم وحل ودعاء . ستصبح مادة الاجواءءءء . سأدعوا لكى وأكثر الدعاء . ولا تخافى فأنتى من الاذكياء . وأنسى ما فعلته هذه الحمقاء .. لأختك وتذكرى فهذا قضاء............ يارب يوفقك يا رب........ ههههههههه وما تحوليش ادبى زى الفاشله اختك.............. انا خلصت امتحانات هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه> وبما أن أنا خلصت امتحانات . اذن فعمل تاج لنفسى..................( ايه احساسك بعد ما طلعتى من الامتحان)................ ياه احساس فريد وحيد ملوش مثيل......... كنت عايزه اخد كل العربيات با الحضن......... وامسك الشارة بتاعة رجل رجل المرور واثبتها على الاشاره الحمرا واقو ل با على صوت...... خلصت امتحانات ترمم ترممم......... ما هى البلد ناقصه هبل بقى( احساسك قبل الامتحانات...... ودا كان المفرود يكون السؤال الاول ........ بس دا بقى تاجى وانا حره فيه اه..... وبعدين بصراحه مكنش فى دماغى قبل السؤال التانى....... وكمان كسلت امسح وارجع تانى) ج... مش عارفه اوصفه وسط الفرحه اللى انا فيها دلوقتى........( ايه اصعب ماده من المواد) السبع مواد........ لانى مكنتش عارفه فيهم حاجه.( ايه اكتر ماده كنتى خايفه منها قبل دخوللك ليها) الحاسب الآلى...........ههههههههه اه والله......... اصلى اول ما دخلت الكليه خالص.......... كل ما اقابل واحده واتعرف عليها تاخد رقم تليفونى.......... وتقولى انا شايله الحاسب..........( اكتر ماده حليت فيها) كل المواد حليت فيها كويس الحمد لله ما عدا الماده الاخيره لانى الدكتور كان منزل كتاب غلط.......... وكانت الماده دى من كتابين........ حليت نص الماده كويس الحمد لله والنص التانى بتاع الكتاب الغلط........... الفت فيها تأليف..... لدرجه انى فكرت اغير اسمى من حنين لتأليف ..... على نفس الوزن.( اقل ماده حليتى فيها..... ابببا مكنش مفرود احط السؤال دا لانى جاوبته )......... وبما انه اتحط.......... فلازم اجاوب........ والاجابه هى اجابه السؤال التانى وبا التحديد اجابة السؤال السابق........( اتعلمتى ايه من الامتحانات) انى لازم اذاكر........ قبل الامتحانات بمده...... بس انا والله كنت بمر بوكعه...... والحمدلله ربنا شفانى على الامتحانات, تانى حاجه انى كل حاجه بتعدى فى الدنيا دى مهما كانت صعبه, وحاجات كتيرررررر(( الصحبه والشله ساعدوكى) اووووووووووووووووى ( ايه الدعاء اللى كنتى بتدعيه قبل الامتحانات)....... اللهم أتنى الخير وارضنى به حيث كان....... لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين............. اللهم اكفينى بما شئت....... وأدعيه كتير طبعا غير دى(( أحلى رسائل على الامتحانات جاتللك على الموبيل) والله بدور على الموبيل مش لاقياه. كان مع بنت اخويا....... ربنا يستر والا قيه ((. اكتر اكله اكلتيها فى الامتحانات)) البطاطس ثم البطاطس........ على االرغم من غلوها وغلو قليها( الكتب هتعملى فيها ايه) لسه مقررتش....... ومعرفتش...... وقرار زى دا....... ما ينفعش اخده لوحدى , لازم يتدخل فيه رأى امى واختى............( احلى حاجه فى الامتحانات)......... ايه احلى حاجه فى الامتحانات.دى......... السؤال دا شبه السؤال الللى بيقول ايه احلى حاجه فى الجواز....... وطبعا الاجابه....... عن الامتحانات او الجواز.........تنحرق وينحرق با الجاز.......... بس على فكره الجاز غلى........<ج...,. انى عرفت واحده اسمها ناديه......... واحسبها ان شاء الله عند ربى من الصحبه الصالحه اللى ان شاء الله ادخل بيها الجنه.............( اخر كلمه تقوليها عن الامتحانات)............ انها مش لوغاريتمات....... ترمممم وخلصت امتحانات ترمم.( هتعملى ايه بعد الامتحانات ودا اخر سؤال) هنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام, واقوم من النووووووووووووووم انام. واقوم وانام واقوم وانام ,..........................................هررررررررررررررررررررررررررررروح المسجد واحفظ قرآن, وهقرا ان شاء الله كل الكتب اللى شحتها وطبعتها من على النت, انى هتعلم طبخات جديده...... قصدى اتعلم الطبيخ........ لانى نسيته,,, ويارب يارب اقدر اعمل فرقه لالافراح الاسلاميه, هلف على كل اصحابى........ وهلف على كل المدونات. ويارب اعمل كا الحاجات دى

هناك 49 تعليقًا:

حنين.. يقول...

فى مشكله حصلت......... خليتنى احذف الموضوع. ومعاها التعليقات. وانا اسفه جدا جدا جدا لكل اللى علقولى......... وهنشر تعليقاتهم وهرد عليها با لليل ومرحيا باى تعليقات جديده....... وادينى حطيت الموضوع تانى.................... مستنايكم...........

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

السلام عليكم
مش عارفة اقول ايه غير ربنا يبارك لك يارب وتحققي كل اهدافك واحلامك وعلى اتم الاستعداد باي شيء اقدر عليه
ربنا يقدرك على فعل الخير دوما وكل ما يرضي المولى عز وجل
اسعدتني زيارتك لمدونتي المتواضعة وكلي امل اننا نتواصل دوما
تحياتي حبيبتي الصغيرة

حنين.. يقول...

>>>>>>>>>>>>>>>>>> blue-wave >"هيييييييييييييييييييييييه
علشان انا اول تعليق
وهييييييييييييييييييييييه تانيه
علشان خلصتى امتحانات:)) > طبعا انا بتأسف لانى حذفت الموضوع .....؟, حصلت معايا مشكله......., وشكرا اوى, وجزاكم الله خيرا, وان اشاء الله اول موضوع هتكتبه بعد كدا انا اول واحده هعلق عليه ان شاء الله

nanosa يقول...

السلام عليكم
حنين
مدونتك جميلة اوي
وربنا يوفقنا كلنا ويرحمنا من تهييس ما بعد الامتحانات
لكي خالص التحيات

حنين.. يقول...

ألف مبرووك يا جميلة


يا رب تكون أجازة سعيدة

حاولي تستمتعي بيها علي قد ما تقدري


بلاش تنامي كتير
والله هتندمي إنك ضيعتيه

حطيلك شوية اهداف و اسعي لتحقيقها زي الحبة اللي في الاخر دول

برضو طلب صغنطط

الموضوع حلو قوي بس حسيت إني متنعكشة و مش عارفة اركز مين نفسك الخيرة ومين الشرير

الافضل كنتي تعمليها مش نقط
تعمليها enter

يعني كدة

نفسي الخيرة : سأقطعك إربا إربا
نفسي الشرير ة : هع هع هع

لأغني توهت ف يالحوار اللي فوق

بس والله مسخرة مع إني مفهمتش حاجة بس موت من الضحك

دمتي سالمة ياق مر

سلام عليكم


طلب مسلوع

شيلي تأكيد الكلمة عشان هيجيلي استبحس من كتر ما بكتبها غلط....
((((((الر ساله دى كانت من نعكشه قبل ما احذف الموضوع.. ................................اولا جزاكم الله خيراااااا يا قمورتى وربنا معاكى يارب فى امتحاناتك, اما(((لموضوع حلو قوي بس حسيت إني متنعكشة و مش عارفة اركز مين نفسك الخيرة ومين الشرير.)) فهذ ا هو الطلبوب اثباته يا عزيزيتى ههههههههههه, وبعدين انا كنت بكتب البوست ومكنتش ببص على الكيب ورد....( من كتر الفرحه) شكورا على مررورك

حنين.. يقول...

ألف مبرووك يا جميلة


يا رب تكون أجازة سعيدة

حاولي تستمتعي بيها علي قد ما تقدري


بلاش تنامي كتير
والله هتندمي إنك ضيعتيه

حطيلك شوية اهداف و اسعي لتحقيقها زي الحبة اللي في الاخر دول

برضو طلب صغنطط

الموضوع حلو قوي بس حسيت إني متنعكشة و مش عارفة اركز مين نفسك الخيرة ومين الشرير

الافضل كنتي تعمليها مش نقط
تعمليها enter

يعني كدة

نفسي الخيرة : سأقطعك إربا إربا
نفسي الشرير ة : هع هع هع

لأغني توهت ف يالحوار اللي فوق

بس والله مسخرة مع إني مفهمتش حاجة بس موت من الضحك

دمتي سالمة ياق مر

سلام عليكم


طلب مسلوع

شيلي تأكيد الكلمة عشان هيجيلي استبحس من كتر ما بكتبها غلط....
((((((الر ساله دى كانت من نعكشه قبل ما احذف الموضوع.. ................................اولا جزاكم الله خيراااااا يا قمورتى وربنا معاكى يارب فى امتحاناتك, اما(((لموضوع حلو قوي بس حسيت إني متنعكشة و مش عارفة اركز مين نفسك الخيرة ومين الشرير.)) فهذ ا هو الطلبوب اثباته يا عزيزيتى ههههههههههه, وبعدين انا كنت بكتب البوست ومكنتش ببص على الكيب ورد....( من كتر الفرحه) شكورا على مررورك

حنين.. يقول...

(((( من محمد العدوى )))) وههههه

أهو الواحد لقى حاجة يبتسم لها ع الصبح

كل سنة وانت طيبة .. وامتحاناتك كمان طيبة

عقبال بوست ( أنا اتخرجت يا ناس :)


كل الود
.............. جزاكم الله خيراا على مرروك, وانشاء الله هنفذ فكرتك دى بعد3 سنوات ان شاء الله........ شكرا لمررورك

حنين.. يقول...

Adem El-Mahdy .ان شاء الله تستمتعى بلاجازة فى طاعة ربنا

و تحققى كل اللى انت عاوزاه منها ..........(( جزاكم الله خيرا على دعواتك, يارب يسمع منك.... ويحقق امانيينا كلنا. جزاكم الله خيرا على مرررورك

حنين.. يقول...

نونو,,, جزاكم الله خيرا على زيارتك الجميله والله نورتينى وشرفتينى....... ومش هقوللك غير انى احبك فى الله... .nanosa...... شكرا يا جميل على المجاملات الرقيقه دى.. وربنا يتقبل داعواتك....... ونورتينى فى مدونتى ياقمر

3D يقول...

Congratulation from heart
مبرووووووووووووووك يا جميل

المستنصر بالله يقول...

لو تكبرى الخط شويه
مبروك الاجازة وجميل انك هاتعملى فيها اشياء جميله
بالتوفيق عقبال النجاح
تحياتى

سفروتة يقول...

لولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولييييييييي

انا كماااااااااان خلصت امباااااااااااااااارح

ومش مصدقة اصلاااااااااااااا

يللا الحمد لله

استمتعي بالاجازة علي قد ما تقدري

ويارب تكون اجازة سعيدة عليكي

أ / أحمد عبد المنعم يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
أدعوك إلى زيارة مدونتى http://ommee.blogspot.comوأنتظر تعليقك

دكتور بهــدوء يقول...

هههههههههههههههههههههه
الاجازه فعلا تستاهل كده واكتر
ربنا يوفقك فيها
ويصبرني ع ما اخلص

forbidden zone يقول...

hahahahahhahahhahahahahhahahahhaha
سلام إزيّك يا حنين إيه الروح الجميلة بتاعتك دي،هذه الزيارة الأولى لمدوّنتك،حبذيتها جداً جداص، وأنا دلوقتي بعاني معاناتك إنتي، علشان كمان أسبوع إمتحاناتي في الكليّة، وأنا مش بزاكر خاااااالص،عندي خمس مواد وليسذا ماأريتش بكتاب،أنا بتعزززب مووووووووتتتتت.
وأرجو إنك تزوري مدونتي أنا كمان
زميلتك في التدوين:إسراء، لبنان:)
سلامممممممممم

spower يقول...

السلام عليكم

الف مبروك طبعا لانك خلصتي امتحانات
ربنا يوفقك وتقدري تحققي وكل اهدافك

تحياتي
واتمني مزيد من التواصل

جنّي يقول...

أهلا حنين

( من فضلك زودي البنط ( حجم الخط )شوية )..

لسة متأثرة بالامتحانات وتخاريفها ..
أيضا ولا يهمك ها تبقي كويسة إن شاء الله على شرط لا تأكلي سمك ولا بيض .. في حد ياخد العربيات بالحضن !!!

بس بجد بوست جميل أخرجتي مكنونات نفسك الامتحانية فيه ..

مع السلامة

Dr.m يقول...

السلام عليكم
مبروك الأجازه وعقبال النتيجه...
حقق الله لك صالح أحلامك وأمانيك..
تقبلي تحياتي
سلام

حنين.. يقول...

Music Lovers>جزاكم الله خيرا على ممرورك, وتهنئتك....... ويارب عقبال النجاح

حنين.. يقول...

المستنصر با لله....... جزاكم الله خيرا ويارب يارب عقبالك النجاح. وحاضر انشاء الله هكبر الخط( اصلى كتبت وخلاص مكنتش ببص على الكيب ورد...........

حنين.. يقول...

سفروته. حبيبه قلبى.......هههههههه او والله انا مكنتش مصدقه بردوا, بس لما ماما قاللتى المطبخ عليكى يا حنين وبقيت تقريبا بنام فيه.. صدقت.. وعقبال الشهاده يا جمييييييل

حنين.. يقول...

احمد.... شكرا على مرررورك, وانشاء الله اكيد هزور مدونة حضرتك جزاكم الله خيرا. ...."( دكتووووور بهدوء) ربنا يوفقك ويفوق كل المسلمين والمسلمات الغلابه اللى لسه مخلصوش. وبما اننا خلاص فضينا, اذن هندعليكم. وهذا هوالمطلوببببببببب, وبا التوفيق يارب

حنين.. يقول...

اسررررررررراء, ربنا معاكى يا جميل, قلبى معاكى, وجزاكم الله خيرا على المجاملات الحلوه دى........ ومش هنساكى بالدعاء يا قمره, وطبعا انشاء الله هزورك, سلملى على كل اهل لبنان...

حنين.. يقول...

spower.. ربنا يكرمك يارب, وجزاكم الله خيرا, ويارب دعواتكم ليا انى احققها, وانا فعلاا بدات فى تكوين الفرقه الاسلاميه الحمدلله

حنين.. يقول...

جنّي........ جزاكم اللله خيرا,( وعلى فكره العيب مش من خطى, العيب من القلم..... وان شاء الله هغير القلم, وانا اسفه والله ان كنت تعبت عينكم.... , ويا خبر لاسمك ولابيض, امال اكل ايه, جزاكم الله خيرا على النصائح الريجميه دى

حنين.. يقول...

Dr.m.... جزاكم الله خيرااااا على كل الدعوات. وفققك الله لما يحبه ويرضاه,

رفقة عمر يقول...

بصراحه الحمد لله انا خلصت دراسه من زمان
وحاسه احساسك بتكون فرحه كبيره قوى لما تخلص الامتحانات
عجبنى انك اول حاجه عاوزة تعمليها تروحى الجامع وتحفظى قران ربنا يوفقك اللهم امين ويباركلك

إسلام يقول...

المهم ف الآخر خططتي للأجازة؟؟
أهم شيء التخطيط للأجازة حتى لا تضيع سدى..

تحياتي

حنين.. يقول...

جزاكم الله خيرا رفقة العمر... طبعا انشاء الله اول حاجه هعملها المسجد....... بس دعواتك احفظ قرآن وافتكر اللى فات...... , اما فرحه انى خلصت , مقدرش اوصفلك, مع ان لسه النتجيه بدرى عليها..... شكرا لمرررررررورك

حنين.. يقول...

اسلام...... جزاكم الله خيرا, الحمد لله انى خططت ومهم جدا التخطيط, بس يارب انفذها ياااااااااااااارب

funckydoctor يقول...

الأول ألف مبروووووووووووووك على الأكازة
ويا رب تعملى كل اللى نفسك فيه
ودعواتك للناس اللى معندهمش أجازة

حنين.. يقول...

دكتور فانكى....... جزاكم الله خيرا ربنا معاكم يارب والله بدعييلكم, هو انا وريا شغلانه بقى........ ربنا يوفقكم وينصروكم على الدكتره هههههههههه

بنوتة يقول...

براحتك يا حنونة بس انا بنصحك انك ترجعي مدرستك او كليتك او جامعتك لأنك حتزهقي جدا
**********************************
خارج البوست
***********
استفسار صغير لو عاوزة تردي ردي مش عاوزة ما ترديش
هو انتي في جامعة او مدرسة او كلية ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
***********************************
و على العموم افرحي يا ستي انك اخدتي الاجازة

sebofy7alo يقول...

ألف مبرووووووووووك وعقبال متخدي الشهادة إن شاء الله وكمان كويس جدا إنك حتستثمري أجازتك صح.
وربنا يوفقك
تحياتي

sebofy7alo يقول...

أجازة سعيدة خالص
وربنا يوفقك
تحياتي

زفته وقطران يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله
حنين الامتحانات جننتها

arsenalwy يقول...

حنين

مبروك عالاجازة وان شاء الله نباركلك عالنتيجة قريب

وربنا يوفقك وتقدرى تعملى كل اللى عايزاه

نـارا يقول...

حنين...
اجازة سعيدة
ونتيجة بإذن الله تسعدكِ...

بالتوفيق

حنين.. يقول...

جزاكم الله خيرا يا بنوته....... بس يا رب يا قمره ما ازهق من الاجازه( انا حطيت لنفسى خطه ويارب انجح فى تحقيقها.. وما ازهقش...... وانا بنصحك انك تعملى كدا انتى كمان. يعنى تشوفى حاجات انتى بتحبى تعمليها واعملييها.... زى انك تحفظى قرآن وتأخدى دروس وصدقينى هتستفيدى كتيرررر اوى... وانا يا جميل فى كلية الادآب. داخله ان شاء الله الفرقه التانيه.. نورتينى يا احلى بنوته

حنين.. يقول...

جزاكم الله خيرا يا بنوته....... بس يا رب يا قمره ما ازهق من الاجازه( انا حطيت لنفسى خطه ويارب انجح فى تحقيقها.. وما ازهقش...... وانا بنصحك انك تعملى كدا انتى كمان. يعنى تشوفى حاجات انتى بتحبى تعمليها واعملييها.... زى انك تحفظى قرآن وتأخدى دروس وصدقينى هتستفيدى كتيرررر اوى... وانا يا جميل فى كلية الادآب. داخله ان شاء الله الفرقه التانيه.. نورتينى يا احلى بنوته

حنين.. يقول...

sebofy7alo....... ربنا يكرممك ويخلليك ويحققلك امانيك....... ويارب عقبال الشهاده....... جزاكم الله خيراااااااااا

حنين.. يقول...

زفته......... هههههههههههههه, لا يا زفته مش للدراجتى. لسه ما مشتش فى الشارع اشد فى شعرى ولا اكلم نفسى, لسه ما وصلناش للجنون........ بس عادى ممكن يحصل...... نورتينى يا جميل.. جزاكم الله خيرا

حنين.. يقول...

arsenalwy....... يارب يارب, انا فعلاا بعمل فرقه اسلاميه اهو...... دعواتكم..... جزاكم الله خيراااااااااااااااااااااااااا

حنين.. يقول...

نارا رينا يكرممك يا جميله ويحققلك كل امانيكى........ وافرح با النتجيه.. اهىء اهىء اهىء, عشان انا مفرحتش من زماااااااااان. جزاكم الله خيرااااا نوريتنى...... وطفتى النور عندنا

spower يقول...

تحياتي
ارجو قراءة البوست الجديد للاهميهzursw

رحــــيـل يقول...

حنين ياحبيتى
كل ده حصلك ن سنه اولى بس
اومال عما تخلصى هيحصلك ايه؟
ياخبر
طيب هو انتى كنت بعقلك ولا انتى كده من يومك
ههههههههههههه
بس عرفى فعلا الجواز زى الامتحانات الاتنين مفهومش حاجه حلوه خالص
بلا نيله
سيبك انتى
شى بقى شويه ملاحيظ كده عىا لسريع
اولا شيلى خاصيه الحروف اللى التعليقات دى ابوس ايدك
ثانيا حاولى تنسقى الخط والبوست بتاعك ونظمي شويه اكتر من كده عشان ميكون مرهق للى بيقراه
وكبر الخط شويه

واخيرا جد بجد بجد شكرا جدا على سؤالك عليه
واسفه على التاخير

حاجات جوايا يقول...

هههههههههههههه
يا حبيبة قلبى مبرووووووووووك ولو انه متاخرة بس انتى لسه مشيلتيش البوست تبقى ملحوقة يا قمررر هههههههههه

طب انا هضيف للتاج بتاعك اسئلة جديدة

ها مستعدة ؟؟
==============
ماذا يا ترى سيكون شعورك عندما تنتهين من كل امتحاناتك وتتخرجى من كليتك ؟؟

ما احلامك لبعد التخرج ؟؟

ماذا لو لم تتحقق هذه الاحلام كما حدث لملايين الشباب ؟؟

يلا كفاية كده عشانك لسه مخلصة .. مش معقول تخرجى من امتحان لامتحان تانى هههههههههه

ربنا يوفقك يا حنين يا قمر

spower يقول...

السلام عليكم
انا جيت اقولك ان ليكي واجب عندي يا ريت تعدي تخديه
بســــــــــــرعه

سلام

المنسى يقول...

ألف ألف مبروك
وعقبال النتيجة والنجاح بإذن الله
وبتقدير كمان
وأجازة سعيدة