الخميس، 29 مايو 2008

مره فرحه


بعد أيااااااااااااااااااااااااااااااااااام ,وأياااااااااااااااااااااااااااام من السهر والتعب والقرف والأرق نمت انبارح با لليل كدا مره واحده
طيب مكنتش بنام بالليل, وليه النوم جانى انبارح انا معرفش<
.. من أيام الثانو يه الهباب وانا انام حبه من الليل على حبه من النهار على ايام ما أنمش خالص
ومن بين كل الأيام والليالى ,أنام مره با لليل. وأحاول أبطل العادة الزفت دى. ابطلها وارجع تانى أسهر الليل, وانبارح بس لأول مره انام بالليل من زماااااااان........... ياااه والله كان واحشينى طعم النووووووم بالليل, وأول ما صحيت من النوم , طلعت جرى على البلكوننه وفتحت كل الشبابيك.
وقعدت ألف وأرقص فى الشقه زى العيال الصغيره........ يااااااااااااااااااااااااه حياه تانيه , احساس تانى تانى , وقعدت اغنى وأدندن وأقوووووووووووول

&برقص من الفرحه برقص وانا حره &
. برقص من الفرحه & & برقص وانا حره .
  • وانا حرررار انا حررار انا حراااا
    ولا حد يسالنى ليه انتى بتغنى
    عنى ياناس عنى دى بتيجى كدا مرره
    مرررارررررررر مرررارءءءاء
    لحظه وعايشاه اتهيقلى شايفاه
    شايفاه جوايا دى الفرحه دى حلوه
    . حلواااااااااااا حلواااااااااااااا اءءءاء
    واهى حبه وى ىىى را.. يحه مش دايمه انا عارفه
    وهارجع تانى لهمومى واستنى يوم فرحه

ليست هناك تعليقات: